Prin ce este unic brandul premium de cafea Julius Meinl și de ce este un nume de referință în lumea cafelei
Julius Meinl este ambasadorul Culturii Cafenelei Vieneze înca din 1862, fiind primul prăjitor industrial din Europa. Brandul s-a dezvoltat odată cu experiența și expertiza transmisă din generație în generație, asigurând cea mai bună calitate în fiecare ceașcă. Pasiunea pentru gustul excepțional și calitatea exclusivă face ca brandul să fie unul de referință în lumea cafelei.
Esența brandului
Esența brandului Julius Meinl transmite o dimensiune profund emoțională, subliniind faptul că fiecare ceașcă de cafea crează spațiu pentru momente memorabile. Fie că este vorba despre conversații profunde sau clipe de relaxare alături de cei dragi, cafeaua este ingredientul care facilitează aceste momente unice în viața fiecărui consumator.
I DO IT MEINL WAY
Noua campanie de brand surprinde esența momentelor de servire a cafelei. În ritmul alert al vieții moderne, timpul pare că se scurge prea repede. Totuși, o ceașcă de cafea ne poate oferi ocazia de a încetini ritmul, invitându-ne să ne bucurăm de un moment de liniște. Această pauză se transformă într-un adevărat ritual, un prilej de a ne reconecta cu prezentul și de a savura plăcerea autentică a unor momente memorabile. Experiența de a savura o cafea te transpune direct în inima unei cafenele vieneze, unde timpul și spațiul devin parte din acest moment de răsfăț, dar pe nota de plată vei regăsi doar cafeaua.
Viitorul nostru - mai mult decât un moment
Julius Meinl face eforturi continue pentru a susține comunitățile locale și pentru a contribui la protejarea mediului înconjurător. Brandul a demonstrat în repetate rânduri că sustenabilitatea nu este doar un concept abstract, ci o valoare fundamentală, care ghidează toate deciziile sale comerciale și etice.
Fiind a 5-a generație a unei afaceri de familie, Julius Meinl își asumă responsabilitatea de a crea inițiative sustenabile, cu impact pozitiv asupra întregii industrii de cafea și a celor implicați în fiecare etapă din acestă călătorie. În conformitate cu acest angajament, se lansează programul ”Generations”, prin care fermierii primesc sprijin personalizat pentru a transmite din generație în generație afaceri prospere și durabile în domeniul cafelei. De asemenea, inițiativa ”Responsibly Selected Coffee" este o garanție a faptului că boabele de cafea au fost obținute în mod responsabil de către furnizori care respectă standardele de sustenabilitate sociale, economice şi de mediu.
Pe lângă programul „Generations” și inițiativa „Responsibly Selected Coffee”, portofoliul de sustenabilitate include o serie de certificări acordate de organizații acreditate. Aceste certificări reflectă angajamentul nostru față de produse de calitate și practici comerciale echitabile, colaborând cu parteneri care împărtășesc aceleași valori.
Julius Meinl a organizat primul campionat barista în Republica Moldova – Julius Meinl Barista Cup
În acest an, Julius Meinl a adus în lumina reflectoarelor cei mai talentați barista din țară. Evenimentul a devenit scena pe care profesionalismul, dedicarea, pasiunea, creativitatea și inovația specialiștilor se întâlnesc pentru a redefini standardele de calitate în industria cafelei din Republica Moldova.
Competiția organizată la nivel național a oferit șansa specialiștilor barista, care activează în locațiile partenere Julius Meinl, de a concura pentru titlul de Top Barista Julius Meinl și, ulterior, de a participa în cadrul Marii Finale, organizată la Viena.
Câștigătorul competiției naționale va avea oportunitatea de a merge la Viena, pe 19 septembrie, unde va concura pentru titlul de Top Barista Julius Meinl la nivel global, cu șansa de a beneficia de o călătorie unică în Honduras, una dintre regiunile de origine ale cafelei.
În esență, Campionatul Julius Meinl Barista Cup este mai mult decât o competiție, este o afirmare a angajamentului brandului pentru excelență. Aceasta reprezintă o oportunitate de a evidenția cei mai buni specialiști din domeniu și de a crea un spațiu pentru inovație și networking, unde profesioniștii din industrie se întâlnesc pentru a face schimb de experiență și a celebra arta cafelei. Prin această competiție, Julius Meinl continuă să inspire și să definească standardele înalte ale industriei cafelei la nivel național.
Spiritul de competiție ne-a inspirat să devenim partener în cadrul Chișinău Marathon, la cea de-a 10-a ediție. Pe langă băuturile revigorante pe bază de cafea, participanții și spectatorii vor avea ocazia să savureze ceai rece Julius Meinl din conceptul ”Tea on the Rocks”. O selecție de cele mai rafinate ceaiuri infuzie într-o interpretare nouă. Fiecare sortiment este conceput cu atenție, combinând tradiția ceaiului premium cu o abordare modernă, perfect adaptată pentru o experiență răcoritoare și plină de savoare. Vă invităm să descoperiți nobilul ceai negru infuzie, care se afirmă printr-o aromă plină de expresivitate, ceaiul verde care evocă o senzație de prospețime și vitalitate, asemenea unei dimineți de vară în paradis și o infuzie deosebită de fructe cu gust intens și versatil. În cadrul competiției, aceste ceaiuri reci vor reflecta angajamentul Julius Meinl de a oferi nu doar simple băuturi, ci experiențe memorabile, prin care participanții pot să savureze atât gustul de excepție, cât și momentul prezent.