• Română
    • Русский
    • English

METRO - energie pentru campionii “Chișinău International Marathon”

METRO Cash & Carry este unul dintre liderii comerţului la scară mondială în domeniul vânzării en-gros, serviciilor şi livrării de produse alimentare. În anul 2017, vânzările METRO Group au atins cifra de 29,9 miliarde Euro, iar compania numără peste 108.007 de angajaţi şi operează în aproximativ 25 de ţări din Europa și Asia, având la activ peste 760 magazine de tip en-gros. 

Primul centru de distribuție METRO Cash & Carry a fost lansat oficial în Republica Moldova în luna decembrie a anului 2004. La sfârșitul anului 2006, în Republica Moldova existau deja 3 magazine: Chișinău 1, Chișinău 2 și Bălți, toate având o suprafaţă de vânzare de 19,000 de m² şi aproximativ 25.000 de articole alimentare şi nealimentare comercializate în fiecare magazin. În cadrul centrelor de distribuţie METRO Cash & Carry din Moldova, actualmente, activează 660 de angajați.

Pe 30 septembrie 2018, se va desfășura ”Chișinău International Marathon” - proiect pe care METRO Group îl consideră reprezentativ pentru întreaga comunitate. Evenimentul este dedicat mișcării și stilului de viață sănătos - valori cu care METRO Group se identifică, de aceea, pentru al 3 - lea an consecutiv, rețeaua de magazine METRO este alături de Sporter și susține proiectul "Chișinău International Marathon" devenind partener oficial al unuia dintre punctele de alimentație amplasate de-a lungul traseului. 

Cei care vor să afle mai multe informații despre eveniment sau să se înregistreze, pot accesa marathon.md.