Angajații companiei METRO au ieșit la un antrenament corporativ în cadrul pregătirii pentru Maratonul Chișinău

22007885_1301749023303877_5326696591927405436_n

Rețeaua de magazine Metro de asemenea a decis să se alăture listei de companii care au decis să adauge alergarea în prioritățile culturii colective, prin intermediul antrenamentelor de la Sporter.

Antrenamentul a fost petrecut pe 23 septembrie, ghidat de instructorul Sporter și sportivul activ Vitalie Gheorghiță.

21768420_1301748993303880_2204878830086062702_n

În linii generale, antrenamentul poate fi divizat în câteva părți. În primul rând vine partea teoretică și cea practică. La partea teoretică sportivii amatori au făcut cunoștință cu principiile alergării corecte. Este greșit să credeți că calitatea alergării depinde doar de faptul cum vă mișcați picioarele. Acest proces necesită o poziție corectă a corpului, capului, umerilor, mâinilor și, desigur, a tălpilor și picioarelor. Gestionarea corectă a tuturor părților corpului în timpul alergării pune baza sănătății și viitoarelor realizări sportive.

21766744_1301749589970487_3613017614910790241_n

Partea practică constă din încălzire, însăși alergare și așa-numitul ”cool down” – exerciții de relaxare a mușchilor după eforturi fizice. Antrenorul le-a arătat sportivilor amatori cum să execute corect încălzirea mușchilor înainte de alergare. O încălzire corect organizată poate ușura semnificativ procesul alergării, mărește durata acesteia, micșorând totodată riscul traumelor până la minim.

21766286_1301748319970614_5308486477119054770_n

În timpul alergării antrenorul s-a axat pe însușirea în practică a tuturor cunoștințelor primite din partea teoretică. Din neobișnuință multor nu le prea reușește să păstreze poziția potrivită și să execute toate mișcările necesare în timpul alergării. De aceea, antrenorul le-a recomandat participanților să scadă din tempou și să se concentreze pe mișcările ce le efectuează.

21764877_1301748863303893_5158873109252531101_n

La finele antrenamentului, Vitalie Gheorghiță le-a propus participanților să treacă la mers, dar în nici un caz să nu se oprească, deoarece organismul și, îndeosebi, inima au nevoie de o trecere calmă la regimul normal de funcționare. În principiu, anume în aceasta constă cool down-ul, importanța căruia este subestimată de mulți sportivi amatori. Dar anume cool down-ul vă ajută să evitați amețelile, grețurile și alte consecințe puțin plăcute ce pot apărea după eforturi fizice intensive.

21766797_1301748219970624_4583715987061532569_n

Dar, desigur, antrenamentul corporativ, pe lângă scopul său principal de a îmbunătăți pregătirea fizică a angajaților METRO, i-a făcut mai uniți din aspect interpersonal. La antrenament toți participanții au avut oportunitatea de a scăpa de formalități si, încercând să parcurgă în comun o distanță destul de complicată, au elaborat un ritm comun, care poate fi aplicat și în relațiile de lucru.

Iar sesiunea foto, petrecută în acea zi, îi va ajuta pe angajați să memorizeze acest antrenament de toamnă și acel sentiment de unire pe care l-au trăit.

21768004_1301749449970501_507590050091608565_n

METRO Cash & Carry a fost lansat oficial în Moldova în decembrie 2004, dechizând primul centru de distribuire din Chișinău. La finele anului 2006, în Moldova erau deja trei magazine: Chișinău 1, Chișinău 2, Bălți, fiecare dintre care are o suprafață comercială de 19.000 metri pătrați și aproximativ 25.000 de tipuri de produse alimentare și nealimentare, comercializate în toate magazinele. În centrele de distribuire METRO Cash & Carry Moldova la moment activează 680 de angajați.

 

Mai multe detalii despre METRO Cash & Carry Moldova le puteți afla pe site-ul metro.md.

Foto

1234