METRO Cash & Carry – partener general Sport Expo în cadrul Maratonului din Chișinău

Logo MCC Moldova

Pe lângă gestionarea activităţii într-un mod social și responsabil, METRO Cash & Carry Moldova sprijină activităţile educaţionale, evenimente sportive, proiecte culturale și alte evenimente. În anul 2016, METRO Cash & Carry Moldova susţine în calitate de partener, la categoria Sport Expo, Maratonul Internaţional din Chişinău.

METRO Cash & Carry pune la dispoziție 25 de corturi pentru desfășurarea expoziției sportive (Sport Expo) în Piața Marii Adunări Naționale din Chișinău, care se va desfășura în perioada 15-17 aprilie 2016.

METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO Group, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În anul 2015, vânzările METRO Group au atins cifra de 59.2 miliarde Euro. Compania numără peste 280.000 de angajaţi şi operează în aproximativ 2.000 de locaţii din 29 de ţări din Europa si Asia. Partea operaţională a afacerii este desfăşurată de diviziile de vânzări care operează independent pe piaţă: METRO/ Makro Cash & Carry – comertul cash & carry; hipermarket-urile Real ; Media Markt si Saturn – electronice şi electrocasnice.

METRO Cash & Carry Moldova este o parte integrantă a diviziei internaţionale de vînzări METRO Cash & Carry.

METRO Cash & Carry s-a lansat oficial în Moldova în luna decembrie a anului 2004, prin deschiderea primului centru de distribuţie din Chişinău. La finele anului 2006 în Republica Moldova existau deja 3 magazine: Chisinău 1, Chisinău 2, Bălti, toate având o suprafaţă de vânzare de 19,000 de mp şi un număr de aproximativ 25.000 de articole alimentare şi nealimentare comercializate în fiecare magazin. În cadrul centrelor de distribuţie METRO Cash & Carry din Moldova, actualmente, activeaza 680 de angajati.

Fiind o companie de retail, METRO Cash & Carry Moldova are legături strânse cu diverse medii sociale. În fiecare zi dezvoltăm relații cu mulţi oameni: oameni care lucrează în compania noastră, oameni care fac cumpărături în magazinele noastre. Cu toţi aceşti oameni avem o relație deosebită. Considerăm că angajamentul nostru social și faţă de mediu, în locaţiile unde ne desfășuram activitatea şi prin intermediul oamenilor cu care interacționăm, este un mijloc de a aduce valoare adăugată comunităţii. Acest lucru ne ajută să depășim provocărilor sociale. Angajamentul nostru față de problemele de mediu și sociale presupun stimularea dialogul intercultural, acordarea sprijinului comunităților locale, precum și de a oferi asistență directă celor care au nevoie.

METRO GROUP este sponsor general al cel mai mare eveniment sportiv din Dusseldorf – METRO Group Marathon, care de desfăsoară în luna aprilie.

Vă reamintim că cel de-al doilea Maraton Internațional de la Chișinău va avea loc pe 17 aprilie 2016, în centrul Chișinăului pe o distanță de 42 km, 21 km, 10 km și la 3 km.

Înregistrarea este disponibilă pe marathon.md.